zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Gminy Tomaszów Lubelski
VIII Sesja w dniu 21 października 2024, godz. 09:00
w Sala Narad Urzędu Gminy
Posiedzenia
Głosowania
Rada Gminy Tomaszów Lubelski
Lista obecności na posiedzeniu
Piotr Babiarz
Obecny
Bożena Bryk
Obecna
Edward Dudziński
Obecny
Grzegorz Goch
Obecny
Grzegorz Gozdek
Obecny
Małgorzata Kosiorska
Obecna
Anna Kozyra
Obecna
Janusz Krawczyk
Obecny
Rafał Krawczyk
Obecny
Paweł Kudełka
Obecny
Kazimierz Padiasek
Obecny
Grzegorz Piechnik
Obecny
Aneta Śrutwa
Obecna
Ryszard Wawrzusiszyn
Obecny
Maria Woś
Obecna
Porządek obrad
09:05
1.
Otwarcie sesji.
09:05
2.
Stwierdzenie kworum
09:06
3.
Przedstawienie porządku obrad
09:07
4.
Przyjęcie protokołu z VI i VII Sesji Rady Gminy
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z VI i VII Sesji Rady Gminy)
09:11
5.
Informacja Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy w okresie od poprzedniej Sesji oraz działalności pomiędzy sesjami
09:13
6.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o złożonych interpelacjach i wnioskach radnych.
Wniosek o zwołanie sesji celem odwołania Przewodniczącej i Wiceprzewodniczących Rady Gminy (2,26MB)
7.
Podjęcie uchwał:
10:30
a)
w sprawie odwołania radnego z funkcji Przewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
Uchwała w sprawie odwołania Przewodniczącej Rady Gminy (0,02MB)
10:47
b)
w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy (0,02MB)
11:09
c)
w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
Uchwała w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Gminy (0,02MB)
11:34
d)
w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
Uchwała w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Gminy_2 (0,02MB)
12:01
e)
w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
12:22
f)
w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Tomaszów Lubelski
12:28
8.
Dyskusja.
12:28
9.
Zamknięcie posiedzenia.